×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
استقبال روسیه از تولیدکنندگان ایرانی

به گزارش گیلان خواست از رشت،در راستای توسعه روابط تجاری و صنعتی جمهوری اسلامی ایران و فدراسیون روسیه «گروه صنعتی گلرنگ» عملیات احداث کارخانه تولید انواع مواد شوینده و بهداشتی را در منطقه ویژه اقتصادی لوتوس آستراخان روسیه رسماً آغاز کرد.

در این مراسم که آکوچکیان، سرکنسول جمهوری اسلامی ایران در آستراخان، هادی تیزهوش تابان، رئیس اتاق بازرگانی مشترک ایران و روسیه، خادیکوف، وزیر توسعه اقتصادی آستراخان، آفاناسیف، وزیر صنایع آستراخان، گالاوکف رئیس آژانس روابط بین‌الملل آستراخان و تعدادی از مدیران «گروه صنعتی گلرنگ» حضور داشتند، طرفین بر حمایت از مجریان این پروژه مهم اقتصادی برای تولید محصولات این واحد تولیدی در آستراخان تأکید کردند.

از حدود سه سال پیش مذاکره در خصوص اجرای این پروژه سرمایه‌گذاری در آستراخان با طرف روسی آغاز شد و در طی این مدت با ثبت شرکتی تحت عنوان «روزا»کارهای اولیه آن با دریافت زمین از طرف روسی انجام گرفت.

«گروه صنعتی گلرنگ» اولین شرکت ایرانی است که در منطقه ویژه اقتصادی لوتوس آستراخان اقدام به سرمایه‌گذاری کرده و اجرای این پروژه می‌تواند نمونه خوبی برای‌ سرمایه‌گذاری‌ شرکت‌های ایرانی در این منطقه باشد و می‌تواند نقش مهمی در توسعه صادرات غیرنفتی ایران به کشورهای منطقه داشته باشد.

سرای تجاری ایرانیان در آستراخان روسیه که آبان سال ۹۶ به بهره‌برداری  رسید ، اولین سرای تجاری ایران در خارج از کشور است که  به همت اتاق بازرگانی ، صنایع ، معادن و کشاورزی گیلان ایجاد شده است./فارس

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.