×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
برای استاندار غیربومی مهمان نواز نیستیم!
معصومه پاداش ستوده

گیلان خواست- یادداشت- معصومه پاداش ستوده: ظاهرا فردا چهارشنبه۲۱مهر۱۴۰۰، قرارست گزینه نهایی استانداری گیلان معارفه شود.

 «سالها دل طلب جام جم از ما میکرد       وانچه خود داشت ز بیگانه تمنا میکرد»

نمی دانم چرا این بیت از حافظ ناخوداگاه از ذهنم مدام خطور می کند؛ ما فکر میکردیم که دیگر دچار تکرار اشتباه دولت دوازدهم درباره گیلان نخواهیم شد و همدلی و همزبانی معنای خود را در عمل نشان خواهد داد.

یکروز گفتند از مازندران استاندار انتخاب شده، بار دیگر گفتند استاندار از بوشهر آمده و ما فقط زیرلب با خودمان گفتیم انشاالله که خیراست؛ اما انچه که می پنداشتیم نشد و نشد.

حالا باز هم دل به رویاها بستیم و این بار نیز باید بدنبال کتاب ترجمه گیلکی به زبان دیگری باشیم.

حالا دیگر کاری ندارم که عزیزانی که به گیلان عزیزمان برای خدمت می ایند تا چه میزان با شرایط اقلیمی و استراتژیکی  این استان زرخیز آشنایند و نسبت به مهمان نوازی ما چقدر اشراف دارند ولی یک استاندار غیر بومی که مهمان نیست تا ما مهمان نواز خوبی باشیم هرچند که مدیر توانمند و متعهدی باشد.

به نظرم در این روند، گیلان دارد باز هم قربانی بی فکری و تعصبات کور افرادی می شود که در دولت آقای رئیسی هم اختیاراتی به انها سپرده شده است.

 البته انگار حقمان هم همینست چون هرزگاهی دسته خودمان را بردیم و همین ناسپاسی ها بود که باعث شد استانداران غیربومی را تحمل کنیم.

وقتی سایتی راه اندازی می کنند که افراد علاقمند به خدمتگزاری به نظام و انقلاب انجا ثبت نام کنند ما حتی ریشه همدیگر را در ان سایت بدجور زدیم.

با کمی تامل و تعمق می توان بار دیگر این فرصت را ایجاد کرد و دل وزبان را یکی کرد و از واژه اتحاد به بهترین نحو استفاده برد به گونه ای که نفعش کام همه گیله مردان و گیله زنان را شیرین کند.

مسئولان بزرگواری که در حزب و نهاد و سازمانی به این استان مظلوم خدمت می کنید ایا واقعا بین ما یک گیلانی فهیم و فرهیخته که شایسته سکانداری گیلان را داشته باشد پیدا نمی شود تا این خطه همیشه سبز و شهیدپرور را با داشتن اینهمه جوان مستعد و دیگر پتانسیل های بی نظیربه ساحل امن اشتغال، اسایش، ارامش و رفاه برساند؟؟؟؟؟!من که باور نمی کنم همچین شخصی نداشته باشیم!….

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.