×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
کشف ۸ کیلو ماده محرک شیشه در محور سراوان رشت

به گزارش گیلان خواست از رشت،سرهنگ علی احمدپور موادمخدر و بلای خانمان سوز اعتیاد را تهدیدی جدی برای سلامت فردی و اجتماعی عنوان و اظهار کرد: پیشگیری اجتماعی یکی از راه‌های اساسی مبارزه با اعتیاد است.

وی به دریافت خبری مبنی بر فعالیت یک قاچاقچی در زمینه تهیه و توزیع موادمخدر در سطح استان و بررسی موضوع توسط پلیس اشاره کرد و گفت: پلیس پس از تحقیقات نامحسوس از صحت موضوع اطمینان حاصل کرد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر استان گیلان با بیان اینکه بر اساس اقدامات اطلاعاتی مشخص شد خودرو تیبا حامل موادمخدر این قاچاقچی در محور رشت – قزوین در حال تردد است، افزود: ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر با استقرار نامحسوس در این محور، خودرو مورد نظر را که دو نفر سرنشین و راننده آن بودند در منطقه سراوان شناسایی و متوقف کردند.

این مقام انتظامی از کشف ۸ کیلوگرم ماده محرک شیشه در بازرسی این خودرو خبر داد و تصریح کرد: قاچاقچی ۳۴ ساله به همراه همدست ۳۷ ساله‌اش دستگیر شدند.

سرهنگ احمدپور اضافه کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شدند.

وی با اعلام اینکه موادمخدر و اعتیاد ریشه بسیاری از جرائم و بزهکاری‌ها در جامعه است و باعث از هم پاشیدن بنیان خانواده‌ می‌شود، تصریح کرد: پلیس با همکاری دستگاه قضائی با جدیت و برابر قانون با این پدیده شوم مقابله می‌کند.    /ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.