×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رئیس شورای هماهنگی ستادهای رئیسی در گیلان:وحدت نیاز کشور برای توسعه است

به گزارش گیلان خواست از رشت؛محمد دوستار در تجمع انتخاباتی حامیان حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی، نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که در پیاده راه فرهنگی رشت برگزار شد، با اشاره به ظرفیت های گیلان در کنار چالش های بزرگ آن، اظهار کرد: مشکلات زیست محیطی گیلان از جمله رودخانه های آلوده و پسماند به تالاب های استان صدمه وارد کرده است.

وی با بیان اینکه میزان موالید در استان گیلان از آمار کشوری آن پایین تر است، افزود: متاسفانه جوانان از بیکاری رنج می برند و تمایلی به ازدواج و فرزندآوری ندارند.

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی حجت الاسلام رئیسی در گیلان، با اشاره به تعطیلی گسترده کارخانجات استان ناشی از عوامل طبیعی همچون برف های سنگین سنوات گذشته، تصریح کرد: با مشکل فرسودگی زیرساخت ها و عدم بهره برداری موثر مناسب از جنگل و دریا مواجه هستیم.

دوستار، عدم تکمیل بزرگراه ها و زیرساخت های استان را یادآور شد و گفت: برخی از مسیرها تبدیل به قتلگاه مردم شده است.

وی عدم تکمیل راه آهن گیلان و اتصال آن به آستارا را بی فایده دانست و خاطرنشان کرد: هرچقدر سرمایه گذاری بر راه آهن گیلان انجام شود و اتصال به آستارا اتفاق نیفتد، بهره برداری بین امللی نخواهیم داشت.

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی رئیسی در گیلان، با اشاره به عدم حمایت از اقتصاد روستایی و مهاجرت به مناطق شهری و افزایش حاشیه نشینی و روی آوردن حاشیه نشینان به مشاغل کاذب، عنوان کرد: شاهد عدم تبدیل مزیت های نسبی استان به مزیت های رقابتی هستیم که نشان می دهد ما در سنوات گذشته از یک برنامه جامع توسعه که بتواند استان را به سرمنزل مقصود برساند، غفلت کردیم.

دوستار، با اشاره به فقدان برنامه جامع مبتنی بر ظرفیت های استان، یادآور شد: شرایط موجود نیاز به تحول دارد و مردی باید رئیس جمهور شود که از جنس تحول باشد، زیرا راهی جز تحول نداریم.

وی با بیان اینکه کارنامه درخشان حجت الاسلام رئیسی نشان دهنده توانایی ایشان در تحول آفرینی است، گفت: ایشان می تواند زمینه را برای اجرای منشور مملکت داری مورد نظر بیانیه گام دوم انقلاب و ورود جوانان به عرصه را فراهم کند.

رئیس شورای هماهنگی ستادهای مردمی رئیسی در گیلان، وحدت را نیاز کشور برای توسعه دانست و خاطرنشان کرد: این وحدت آفرینی را در حجت الاسلام رئیسی مشاهده می کنیم. همچنین نیازمند حضور حداکثری افراد در انتخابات و رای قاطع به کاندیدای اصلح هستیم./ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.