×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
فرماندار لنگرود خبر داد ثبت نام ۹۴۵ داوطلب انتخابات شوراهای شهر و روستا در لنگرود

به گزارش گیلان خواست از رشت،رحیم حیدری با بیان اینکه انتخابات در نظام جمهوری اسلامی ایران از جایگاه و اهمیت خاصی برخوردار است، اظهار کرد: در طول ۴۲ سال گذشته در همه زمان ها شاهد برگزاری انتخابات های مهم و حساسی بودیم که با حضور گسترده مردم رقم خورده است.

وی با اشاره به نقش انتخابات در تحکیم پایه های سیاسی و اجتماعی نظام، افزود: انتخابات ها هم در عرصه داخلی موجب تقویت و ثبات حاکمیت می شوند و هم در عرصه بین المللی سرمایه اجتماعی کشور در مقابل دشمن را به نمایش می گذارند.

فرماندار لنگرود، انتخابات را موجب استقرار، دوام، بقا و قوت نظام اسلامی دانست و تصریح کرد: توصیه همیشگی رهبر معظم انقلاب و دولتمردان و دلسوزان نظام حضور حداکثری پای صندوق های رای است، زیرا این حضور مردمی انقلاب و نظام را تقویت و از خطرها حفظ می کند.

حیدری، از آمادگی شهرستان لنگرود برای برگزاری انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا خبر داد و خاطرنشان کرد: ۱۵۸ داوطلب در حوزه شهری و ۷۸۷ داوطلب در حوزه روستایی ثبت نام کرده اند و روند بررسی صلاحیت ها در حال انجام است و به زودی از این مرحله عبور می کنیم.

وی به فرمایشات روز گذشته مقام معظم رهبری درباره انتخابات پیش رو اشاره کرد و گفت: براساس منویات رهبری، کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا در مرحله تبلیغات باید از بیان سخنان بی اساس و وعده های فریبنده بدون پشتوانه فکری و عملی پرهیز کنند.

فرماندار لنگرود، از کاندیداها خواست به بیان توانمندی خود و احصای ظرفیت های حوزه شهر و روستا بپردازند و سپس وعده انتخاباتی دهند و اضافه کرد: کاندیداها سعی و تلاش را سرلوحه خودشان قرار دهند و بدون در نظر گرفتن امکانات، اطلاعات و ظرفیت ها وعده انتخاباتی به مردم ندهند تا جنبه فریب و اغواگری به خودش نگیرد.

وی با بیان اینکه کاندیداها باید در مردم اعتماد ایجاد کنند، گفت: کاندیداها با عملکرد خود علاوه بر ایجاد اعتماد در مردم به تقویت آن بپردازند و با بسیج امکانات و شناسایی ظرفیت ها در کنار توانمندی های خود، منشا اثر و خدمت برای شهر و روستایشان باشند.

حیدری، همچنین از کاندیداها خواست در صورت رای نیاوردن به افراد منتخب کمک کنند و یادآور شد: شرکت در انتخابات حقی برای مردم است و همگان باید از حق خود استفاده کنند تا افراد منتخب در شهر و روستا به وعده های خود جامع عمل بپوشانند.

فرماندار لنگرود، انتخابات را فرصت مناسبی برای بیان نظرات و مشارکت در امور کشور دانست و اضافه کرد: شهرستان لنگرود زمینه برگزاری یک انتخابات خوب در اوج اقتدار و مشارکت و شادابی را فراهم کرده است./ایسنا

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.