×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آیت الله فلاحتی در تفسیر قرآن روز هجدهم ماه مبارک رمضان:فرشتگان دعای قلب پاک را به استجابت می رسانند/ انسان مومن همیشه با گفتار و اعمال پیرو اهل بیت(ع) است

به گزارش گیلان خواست از رشت،آیت الله رسول فلاحتی امروز در تفسیر قرآن با اشاره به ترجمه آیه های ۱۶، ۱۷، ۱۸ و ۱۹ سوره “انسان” اظهار کرد: “که آن بلورین کوزه‌ها به رنگ نقره خام و به اندازه و تناسب (اهلش) مقدر کرده‌اند”، “و آنجا شرابی که طبعش چون زنجبیل (گرم و عطرآگین) است به آنها بنوشانند”، “در آنجا چشمه‌ای است که سلسبیلش نامند”، “و دور آن بهشتیان پسرانی زیبا که تا ابد نوجوانند و خوش سیما به خدمت می‌گردند”.

وی، مصداق اصحاب نعمت ها را امیر مومنان امام علی(ع)، فاطمه(س)، امام حسن(ع) و امام حسین(ع) عنوان کرد و افزود: کسانی که در مسیر اهل بیت(ع) قرار می گیرند نیز این نعمت ها به آنها تعلق می گیرد.

امام جمعه رشت با بیان اینکه فرشتگان دعای قلب پاک را به استجابت می رسانند، تصریح کرد: فرشتگان در بهشت گرداگرد صالحان می گردند و مومنان را طواف می کنند.

آیت الله فلاحتی به تحمل مصائب عبادت و سختی های این دنیا توسط صالحان اشاره کرد و گفت: انسان مومن همیشه با گفتار و اعمال پیرو اهل بیت(ع) است.

وی با اشاره به روایتی از پیامبر گرامی اسلام(ص) مبنی براینکه اگر مردم بدانند در ماه رمضان چه نعمت های وجود دارد آرزو می کردند تمام سال ماه رمضان باشد، بیان کرد: خدای متعال بسیاری از نعمت ها را برای بنده مومنی که اکنون در دنیا زندگی می کند، در بهشت آماده کرده است./روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.