×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : سه شنبه, ۲۹ اسفند , ۱۴۰۲  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
امام جمعه رشت:مردم در انتخابات شوراها به افراد دارای درک سیاسی و اجتماعی رای دهند

به گزارش گیلان خواست از رشت،آیت الله رسول فلاحتی درپیام نماز جمعه این هفته رشت که به دلیل شرایط کرونایی در فضای مجازی برگزار شد با تاکید بر اینکه باید در انتخاب افراد اصلح به عنوان اعضای شورای اسلامی شهرها و روستاها دقت لازم انجام گیرد، افزود : نتیجه توجه یا بی توجهی در انتخاب به طور مستقیم به رای دهندگان بر می گردد از اینرو قبل از رای دادن باید شناخت کافی از افراد حاصل کنند.

وی با بیان اینکه افرادی که جهادی در میدان کار حضور دارند انتخاب شوند، خاطر نشان کرد: باید منتخبان مردم متعهد به نظام و رهبری، اهل دیانت و تقوی بوده و شجاعت لازم برای انجام امور و تحول برای بهبود شرایط مردم را داشته باشند.

خطیب جمعه رشت اضافه کرد: مردم باید اعضای شوراها را در میدان عمل ببینند کسانی که بتوانند شهردارانی با تجربه و فهیم را برای کرسی شهرداری و توسعه مناطق برگزینند.

وی با بیان اینکه در شهرداری ها قوانین دست و پاگیری وجود دارد، خاطر نشان کرد: اعضای شوراها باید این قوانین احصا و حذف کنند لذا انتخاب افراد متخصص و با تجربه در حوزه شهری و روستایی برای رفع چالش ها و مسایل اهمیت بسزایی دارد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فصل کشاورزی و کم بارشی ها در گیلان و ضرورت توجه به برنامه ریزی برای استفاده بهینه از آب در این بخش عنوان کرد : حدود پنج ماه گذشته موضوع رصد کردن آب برای فصل زراعی و توجه به این مهم را به مسئولان مربوطه متذکر شدیم و همواره به این مهم تاکید دارم.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه باید با برنامه ریزی تلاش شود کشاورزان از بی آبی رنج نبرند، خاطر نشان کرد: شنبه هفته پیش رو نیز جلسه ای با مسئولان آب و سایر دست اندرکاران در حوزه کشاورزی خواهیم اشت و مباحث مهم را متذکر می شوم.

وی با بیان اینکه مسئولان مربوطه باید کشاورزان را در مصرف بهینه از آب توجیه کنند، اظهار داشت: این مهم باید از سوی کارشناسان مربوطه برای کشاورزان ارائه شود و آنها در استفاده از آب در زمان لازم همکاری های لازم را داشته باشند.

امام جمعه رشت با اشاره به کاهش نزولات آسمانی در سال گذشته و نیز پیش بینی های امسال بیان داشت: همه باید دست به دست هم داده و با برنامه ریزی و اقدامات لازم فصل زارعی خوبی را پشت سر بگذرانیم./ایرنا

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.