×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بازدید رئیس کل دادگستری گیلان از آب بندان های بخش لشت نشاء

به گزارش گیلان خواست از رشت،حجت الاسلام و المسلمین حمزه خلیلی رئیس کل دادگستری با همراهی سیدمهدی فلاح میری دادستان مرکز استان گیلان و احمد آقایی معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان صبح امروز از آب بندان های بخش لشت نشاء بازدید کرد.
احمد آقایی در این بازدید، آب بندان ها را مهمترین منبع ذخیره آب برای کشاورزان دانست و اظهار داشت: آب بندان های متعددی در بخش لشت نشاء وجود دارد که طی بررسی های به عمل آمده اشخاصی قصد واگذاری و فروش آنها را دارند.
وی با تاکید بر اینکه آب بندان ها در سراسر استان گیلان به تامین آب کشاورزی اختصاص دارند تصریح کرد: دستگاه قضایی به هیچ عنوان اجازه تغییر کاربری آب بندان ها را نخواهد داد.
معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان از عزم دستگاه قضایی و مدیران دستگاه های مسئول برای احیا و بهسازی آب بندان ها خبر داد و گفت: ماهیت آب بندان از ادوار گذشته، ذخیره آب برای کشاورزان منطقه بوده و استفاده از آن تحت هر عنوان دیگر مانند پرورش آبزیان یا محل گردشگری ممنوع است.
آقایی با اشاره به مساحت ۱۰۵ و ۲۴ هکتاری دو آب بندان در روستاهای لیچاه و کردخیل لشت نشاء اظهار امیدواری کرد: با مدیریت دستگاه قضایی و تدبیر متولیان امر این آب بندان ها احیا شده تا در راستای منافع کشاورزان از این ذخایر آبی بهره برداری شود./دادگستری گیلان

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.