×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
فرماندار رشت:جامعه هدف تزریق واکسن کرونا گسترده تر می شود

به گزارش گیلان خواست از رشت،علی فتح اللهی روز دوشنبه در جلسه ستاد کرونا شهرستان رشت افزود : به این ترتیب شیوه کار، مکان و مخاطبان برای تزریق واکسن کرونا نیز گسترده تر می شود لذا ضروری است تا همکاری های مناسب در این راستا انجام گیرد.

وی خاطر نشان کرد: ورزش و جوانان مکان هایی که برای تزریق واکسن از سوی مسئولان مربوطه تعیین می شود ، تامین کنند ، ضمن اینکه در ستاد کرونا استان نیز سپاه قدس گیلان نیز اعلام آمادگی کرده که سالن جنب صدا و سیمای رشت را برای این امر در اختیار قرار دهد.

فرماندار شهرستان رشت در ادامه با بیان اینکه هم اکنون شرایط کرونا عادی نیست و برای مدیریت وضعیت این ویروس به شدت نیازمند همکاری همگان است،  اضافه کرد: همه دستگاه ها و ادارات باید مصوبات ستاد ملی کرونا و دستورالعمل ها را به طور جدی رعایت کنند.

وی با تاکید بر اینکه سلامتی همکاران در ادارات برای ما مهم است، تصریح کرد: گزارش هایی مبنی بر عدم رعایت دستورالعمل های ستاد ملی کرونا در ادارات شهرستان رشت دریافت می شود از اینرو اکیپ هایی به ادارات اعزام می شوند.

فرماندار شهرستان رشت در ادامه با بیان اینکه همه باید خطر ویروس کرونا را احساس کرده و جدی بگیرند ، بیان داشت: اصناف نیز باید نهایت همکاری را در رعایت دستورالعمل های ستاد ملی کرونا داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه افزایش اکیپ های نظارت در سطح شهر و بخش های شهرستان رشت باید افزایش یابد، اظهار داشت: علاقه ای به پلمب اماکن نداریم اما شرایط در ارتباط با شیوع کرونا عادی نیست و ناچار از برخورد با متخلفان هستیم.

فتح اللهی بیان داشت: رانندگان تاکسی باید در رعایت پروتکل های بهداشتی پیشگیری از انتشار ویروس کرونا اهتمام جدی داشته باشند.

بر اساس آخرین آمار  یک هزار  و ۶۷ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان های استان گیلان بستری هستند و جزء رضوانشهر که در وضعیت نارنجی بیماری کووید ۱۹ قرار دارد، بقیه شهرستان های استان گیلان قرمز هستند.

بر اساس آخرین اطلاعات، تاکنون ۱۴ هزار و ۶۸۴ دوز واکسن کرونا در این استان به کادر درمان، سالمندان، پزشکان عضو سازمان نظام پزشکی، پاکبانان و معلولان در مراکز تحت نظارت بهزیستی استان تزریق شده است.

در مرحله بعد، ١٨ هزار و  ٣٣٠ دوز واکسن به زودی دریافت و برای کادر درمان بهداشت و درمان، جانبازان بالای ۵۰ درصد، اعضای نظام پزشکی و اورژانس استان تزریق می شود./ایرنا

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.