×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
در مراسم گرامیداشت روز ارتش؛قدردانی استاندار گیلان از همدلی ارتشیان با مدافعان سلامت در مقابله با کرونا/ ارتش جمهوری اسلامی همواره پیوند خود را با ملت ایران حفظ کرده است

به گزارش گیلان خواست از رشت،دکتر ارسلان زارع صبح امروز (یکشنبه) در مراسم گرامیداشت روز ارتش در مرکز آموزش‌ تخصص‌های دریایی باقرالعلوم (ع) رشت با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل عظیم‌الشان و شهدای والامقام بویژه شهیدان ارتش و نیروی دریایی اظهار داشت: ۲۹ فروردین‌ماه که به‌عنوان روز ارتش نامگذاری شده؛ روز اقتدار ملی، پاسداشت تلاش‌های خالصانه و شجاعانه همه ارتشیان فداکار و ولایتمدار و در واقع احترام به ایثار همه ایثارگران است.

وی ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ایران یادآور ایمان و اعتقاد راسخ، انضباط، حرکت در چارچوب قانون و منافع و مصالح ملی است و وظیفه پاسداری از استقلال و تمامیت ارضی و همچنین حفاظت و حراست از مرزهای جغرافیایی، سیاسی و فرهنگی ایران اسلامی را به شایستگی و با صلابت بر دوش دارد.

استاندار گیلان یادآور شد: ارتش جمهوری اسلامی ایران از آغاز روزهای پیروزی انقلاب تا امروز، همواره و پیوسته در صحنه‌های مهم و فراموش‌نشدنی، پیوند خود را با ملت و فداکاری خویش را در راه ارزش‌ها، اسلام و ایران نشان داده است.

وی بیان داشت: در واقع باید گفت ارتش در همه‌جا برای اقتدار ایران عزتمند و خدمت بی‌چشمداشت به مردم حتی در دشوارترین عرصه‌ها ، سرمشق و الگو و مایه آرامش ملت ایران بوده است.

دکتر زارع گفت: مردم کشورمان و نیز استان گیلان فراموش نمی‌کنند که ارتشیان دریادل، سال گذشته و در دوران اوج همه‌گیری بیماری کووید ۱۹ در کنار مدافعان سلامت و یاوران حفاظت از جان مردم، با همدلی، حماسه‌ها آفریده و تاریخ‌ساز شدند.

رئیس شورای تامین استان در خاتمه سخنانش از همه مجاهدت‌ها، تلاش ها و خدمات خالصانه ارتش که در ایجاد آرامش و امنیت مطلوب در استان موثر بوده اند؛ قدردانی کرد.

 استاندار گیلان همچنین به شهدای آرمیده در محوطه مرکز آموزش‌ تخصص‌های دریایی باقرالعلوم رشت ادای احترام کرد.

در پایان این مراسم رژه خودرویی نیرهای مسلح گیلان از مقابل جایگاه انجام شد./استانداری

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.