×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
در سال ۹۹ بیش از ۳۳۰ کیلومتر عملیات شبکه گذاری گاز در گیلان انجام شد

به گزارش گیلان خواست از رشت،حسین اکبر مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان با اعلام خبر انجام ۳۳۶ کیلومتر عملیات شبکه گذاری در سال ۹۹ اظهار داشت: با اجرای این عملیات، مجموع طول شبکه گاز در کل استان به بیش از ۲۱ هزار و ۳۵۰ کیلومتر رسیده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان افزود: هدف اصلی شرکت گاز برخوردار شدن همه مردم شریف و فهیم در اقصی نقاط استان از نعمت گاز طبیعی می باشد و در همین راستا بالغ بر ۸۵ درصد از شبکه گذاری انجام شده در سال گذشته مربوط به مناطق روستایی استان بوده است.

حسین اکبر در ادامه از نصب حدود ۱۳ هزار علمک جدید گاز در سال ۱۳۹۹ در استان خبر داد و گفت: بیش از ۸ هزار و ۵۰۰ انشعاب متعلق به بخش های روستایی گیلان می باشد.

وی با اشاره به اینکه هم اکنون مجموع انشعابات گاز در سطح استان به ۶۰۸ هزار انشعاب افزایش یافته است اظهار داشت: با گسترش خطوط و تاسیسات گازرسانی، بازرسی و نظارت هرچه بیشتر و دقیق تر از تاسیسات بیش از گذشته مهم و ضروری می باشد.

مدیرعامل شرکت گاز استان گیلان در خاتمه با اشاره به شروع دوره گرما و حذف تخفیفات گازبها از همه مشترکین بویژه مشترکین جدید درخواست کرد تا با رعایت الگوی مصرف، هزینه حامل های انرژی خود را مدیریت نمایند./شرکت گاز استان گیلان

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.