×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
رییس ستاد انتخابات شهرستان رشت، خبر داد؛

ثبت نام ۶۲۲ داوطلب انتخابات شوراهای اسلامی روستا در شهرستان رشت تا پایان روز چهارم


به گزارش گیلان خواست از رشت،علی فتح اللهی امروز جمعه در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: از ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ ثبت نام داوطلبان انتخابات شوراهای اسلامی روستا تا پایان وقت  ۲۲ فروردین ۱۴۰۰ به چهار روش از طریق نرم افزار موبایل، نرم افزار رایانه(دسکتاپ)، دفاتر پیشخوان دولت و به صورت حضوری با مراجعه به بخشداری ها انجام می شود.

فرماندار رشت در ادامه اضافه کرد: از مجموع ثبت نامی ها تا پایان روز چهارم، تعداد ۵۵۶ نفر مرد و ۶۶ نفر زن در بخش های خشکبیجار، سنگر، لشت نشاء، کوچصفهان و مرکزی ثبت نام کردند.

وی بیان داشت: در بخش خشکبیجار ۹۰ مرد و چهار زن، سنگر ۹۵ مرد و شانزده زن، لشت نشاء ۱۰۶ مرد و هفت زن، کوچصفهان ۷۳ مرد و نه زن و بخش مرکزی ۱۹۲ مرد و سی زن داوطلب شرکت در انتخابات شوراهای اسلامی روستا شده اند.

رییس ستاد انتخابات شهرستان رشت با اشاره به ضرورت فراهم آوردن مقدمات برگزاری انتخاباتی باشکوه در سال جدید، افزود:  ۲۳۶ روستا با ” ۷۵۶ کرسی” واجد شرایط برگزاری انتخابات در شهرستان رشت هستند.

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر، روستا و عشایر همزمان با انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، روز ۲۸ خرداد برگزار می شود./فرمانداری رشت

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.