×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر

بهره گیری از ذهن های خلاق در اتاق فکر مردمی شهرستانها

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گیلان خواست ازبندرانزلی، احمد دنیامالی امروز در نشست با اعضای اتاق فکر مردمی این شهرستان با تبریک فرا رسیدن هفته وحدت و میلاد رسول اکرم(ص)، اظهار کرد: همه ما اینجا هستیم تا افکارمان را جمع کنیم تا ایده های  شکل گرفته شده در کارگروه ها را برای همه به اشتراک بگذاریم.

وی با اشاره به اینکه فعالیت اتاق های فکر ما در بندرانزلی مورد توجه و استقبال دیگر همکارانمان در مجلس نیز قرار گرفته است؛ افزود:  گاهی پیش آمده که همکاران دیگرما در مجلس در مورد نحوه فعالیت های اتاق فکر مردمی سوال می کنند و این خیلی خوب هست.

نماینده بندرانزلی با تاکید براینکه در کارگروه ها به ذهن های خلاق نیاز داریم ادامه داد: ذهن هایی که به صورت خطی تصمیم گیری و یا فعالیت می کنند، نمی توانند پاسخگوی نیاز اتاق فکر باشند.

وی اضافه کرد: فعالیت کارگروه ها باید به گونه ای باشد که بتوانند برای هر مشکلی خودشان راهکار ارائه داده وو مشکلات را حل کنند نه اینکه منتظر بمانند تا کسی به آنها بگوید چه کار انجام دهند و یا چه کاری را انجام ندهند.

به گفته نماینده مردم بندرانزلی در مجلس؛ جنس کار و فعالیت در کارگروه ها مردمیست به همین دلیل ما به صورت مداوم دنبال ایده، فکر و تلاش و کار هستیم و اگر ایده و فکر درستی در کار نباشد نمی توانیم از منابعی که در اختیار داریم به درستی استفاده کنیم.

به گزارش گیلان خواست؛ توسعه صنعت توریسم و گردشگری با بهره گیری از ظرفیت تالاب، حفظ منابع طبیعی شهرستان، ایجاد فرهنگ سرا یا خانه فرهنگ، اجرای طرح فیبرنوری با حفظ امنیت داده ها، ایجاد شهر هوشمند، تبدیل انزلی به قطب ابزی پروری در سطح کشور، اجرای طرح کشت های هیدروپونیک، حمایت از ورزشکاران و ورزش همگانی از برجسته ترین طرح ها وایده هایی مطرح شده در اتاق فکر مردمی این شهرستان بود.

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.