×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
پیگیری قضایی سرنوشت مافیای فساد کارخانه دخانیات

به گزارش گیلان خواست از رشت؛سید علی آقازاده گفت: با اشاره وضعیت کارخانه دخانیات گیلان اظهار کرد: در چند ماه اخیر کارخانه دخانیات در مورد بی‌مهری و ظلم قرار گرفته و در چند ماه اخیر سال جاری این ظلم شدت گرفته است.

وی با بیان اینکه کارخانه دخانیات گیلان به لحاظ تولید و توسعه زیرساخت‌ها در حال آب رفتن است گفت: انگار دست‌ها و اراده ناموجهی در تهران وجود دارد که می‌خواهند کارخانه را به سمت تعطیل و تضعیف شدن بکشانند تا این کارخانه نیز سرنوشت سایر کارخانه‌های تعطیل‌شده را تجربه کند.

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر پیگیری حقوق مردم و ممانعت از تکرار سریال نابودی کارخانه‌های گیلان خاطرنشان کرد: به‌طورجدی پیگیر بوده و اجازه نخواهیم داد که بار دیگر به‌حق مردم گیلان ظلم و اجحاف صورت بگیرد و عده‌ای به‌عنوان مافیای فساد و منفعت‌طلب و مافیای معامله در این استان ریشه بدوانند.

آقازاده با اشاره به خسارت‌هایی که تا امروز کارخانه دخانیات گیلان متحمل شده و ظرفیت بالایی از این مجتمع و به تعطیلی کشانده شده است گفت: آنچه معلوم است اینکه اراده‌ای در سیستم معیوب دخانیات کشور وجود دارد که مایل است این کارخانه را تضعیف و تعطیل کند.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه این موضوع از طریق قوه قضاییه پیگیری شده و اجازه تکرار سرنوشت دیگر کارخانه‌ها داده نمی‌شود افزود: هشدار می‌دهم به کسانی که به دلیل سودجویی و بی تعهدی در مسیر اجحاف به کارخانه دخانیات قدم برداشتند، بدانند که در ردیف خائنین قرار داشته و منتظر اشد مجازات از طریق سیستم قضایی باشند./فارس

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.