×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : سه شنبه, ۲۸ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
فعالیت بیش از ۵۰۰ کلاس ورزشی در مراکز غنی سازی اوقات فراغت

به گزارش گیلان خواست از رشت؛معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش گیلان گفت : برای بهینه سازی اوقات فراغت، کانون‌های ورزشی با ۵۴۰ کلاس و ۵۰ درصد ظرفیت و رعایت کامل ضوابط بهداشتی در تابستان ۱۴۰۰ فعالیت می‌کنند.

امیر سراجی افزود: در این کلاس‌ها، دانش آموزان با رعایت بهداشت محیط و فضای ورزشی و رعایت تعداد ورزشکاران در سالن‌های ورزشی به فعالیت می‌پردازند. 

وی با تشریح فعالیت‌های کانون‌های ورزشی درون مدرسه‌ای به ۲ شکل حضوری و غیر حضوری، اضافه کرد: فعالیت‌های حضوری کانون‌های ورزشی با توجه به وضعیت اعلام شده ستاد مدیریت بیماری کرونا و کانون‌های ورزشی غیر حضوری هم از طریق کانال‌های ورزشی با جمع آوری و بارگذاری فایل‌های آموزشی انجام می‌شود. 

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش گیلان با اشاره به اینکه پیش بینی می‌شود حدود ۳۰ هزار دانش آموزان در این کانون‌ها شرکت کنند، گفت: در فعالیت‌های حضوری، انواع بازی‌های بومی، بازی‌های ورزشی مرتبط با حرکات پایه، جشنواره پیاده روی خانوادگی، انواع بازی‌های رقابتی به صورت ایستگاهی، سنجش شاخص توده بندی و در بخش غیر حضوری نیز انواع رشته‌های ورزشی قابل اجرا در فضای کانال شاد شامل آمادگی جسمانی، طناب زنی، ایروبیک و رشته‌های انفرادی به دانش آموزان آموزش داده می‌شود./صدا و سیما

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.