×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مردم تفکر انقلابی را برای مبارزه با فساد انتخاب کردند/پیشتازی گیلانیان در خنثی‌سازی توطئه دشمن

به گزارش گیلان خواست از رشت؛سیدعلی آقازاده عصر امروز در جشن پیروزی آیت‌الله سید ابراهیم رئیسی در میدان شهرداری رشت با تبریک پیروزی ملت ایران در برابر دشمنانی که تحریم انتخابات را در نظر گرفته بودند، اظهار کرد: حضور مردم در انتخابات مایه عزت، افتخار و سربلندی ایران بود چرا که به جهانیان نشان دادند که به راه امام و شهیدان وفادار هستند. 

وی با بیان اینکه رویکرد ملت در انتخابات برای جهانیان یک پیام معنادار بوده‌است، گفت: مردم به تفکری رای دادند که مبارزه با فساد و مبارزه با رانت خواری را سرلوحه قرار دادند، مردم به یک فرد رای ندادند بلکه به یک تفکر انقلابی رای دادند. 

نماینده مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه مردم به معیارهایی رای دادند که مبارزه با رانت‌خواری را سرلوحه خود می داند، افزود: مردم به تفکری رای دادند که حل مشکلات ملت را در دستور کار قرار داده و با دفاع از عزت ملی، امید به آینده‌ای روشن را نشان دادند. 

آقازاده با بیان اینکه ارکان نظام در خدمت مردم عزیز باید باشد و کسانی که در مسؤولیت قرار می‌گیرند باید خود را خادم مردم بدانند، گفت: همگان باید برای پیشبرد اهداف انقلابی تلاش کنند تا پیشرفت برای مردم ملموس شود. 

حضور قاطعانه مردم در انتخابات دشمن را مأیوس کرد

نماینده دیگر مردم رشت و خمام در مجلس شورای اسلامی نیز در این برنامه با قدردانی از حضور مقتدرانه مردم در انتخابات که مایه عزت ایران در پیش جهانیان شد، اظهار کرد: ملت ایران با حضور قاطعانه خود در انتخابات، هوشیاری و بصیرت خود را نشان داده و خواب خیالی دشمن را به کابوسی ابدی تبدیل کردند.

محمدرضا احمدی سنگری با بیان اینکه مردم با حضور قاطعانه خود نشان دادند که برخلاف توطئه‌های دشمن پای انقلاب ایستاده‌اند، گفت: اگرچه مردم گله‌مندند اما این گله‌مندی را پای نظام نمی‌گذارند و با آمدن پای صندوق‌های رای نشان دادند که خود برای کشور تصمیم می‌گیرند. 

وی با بیان اینکه مردم با حضور خود در انتخابات، دشمنان را مأیوس کردند، افزود: مردم هوشیار ایران اسلامی نشان دادند که با بصیرت بوده و برای پیشرفت ایران اسلامی امید دارند. 

حضور ۹۰ درصدی ماسالی ها در انتخابات

نماینده مردم تالش در مجلس شورای اسلامی نیز در این مراسم با بیان اینکه تجلی حضور مردم مصداق بارز عزت و سربلندی ایران اسلامی بود، اظهار کرد: مردم با انتخاب اصلح کسی را انتخاب کردند که مبارزه با فساد را از بدنه قضا شروع کرده و این مبارزه بارقه امید در میان مردم را ایجاد کرد. 

حسن محمد یاری با بیان اینکه حضور مردم هجمه دشمنان را به خودشان برگرداند، گفت: مردم انتخابات را به عنوان حق و تکلیف تلقی کرده و با امید به انتخابات ورود کرده و امید داریمکه خروجی این حماسه‌آفرینی، گره‌گشایی برای مردم باشد.

وی با بیان اینکه مردم غرب گیلان حماسه بزرگی در انتخابات آفریدند، افزود: مردم ماسال با حضور بالای ۹۰ درصدی، مردم تالش با حضور ۷۷ درصدی و همچنین حضور ۸۸ درصدی مردم غرب گیلان نشان از دلبستگی آنها به ملت و پرچم ایران اسلامی بوده است. 

پیشتازی گیلانیان در خنثی‌سازی توطئه دشمن

امام جمعه لاهیجان نیز در این مراسم با اشاره به عزت و اقتدار ملت ایران در دنیا اظهار کرد: اقبال مردم، برنامه استکبار جهانی را برهم زد، ضد انقلاب خارج نشین، استکبار جهانی و صهیونیست‌ها شاهد اتحاد و انسجام ملت ایران بوده و توطئه دشمنان  خنثی شد. 

حجت الاسلام‌والمسلمین سید جواد سلیمانی با اشاره به تلاش دشمن برای جلوگیری از تشکیل دولت انقلابی گفت: میدان، شهادت می‌دهد مشارکت مردم بالاتر از آنچیزی بود که اعلام کردند اما انقلابیون دیدند همینکه فرد اصلح با اختلاف بالا رای آورد برایشان کافی است. 

وی حضور مردم در انتخابات را معجزه گون دانست و افزود: این حضور، مسؤولیت آیت‌الله رئیسی را بالا برده لذا تیمی که قرار است برای خدمت خواب و خوراک نداشته باشند باید بدانند که از فرصت‌ها به نفع مردم استفاده کنند. 

امام جمعه لاهیجان با بیان اینکه این فرصت برای دولت قبلی هم بود اما از آن به نفع مردم استفاده نکردند، گفت: در دولت انقلابی باید حکمرانی مردم حاکم باشد و این نیز باید سرلوحه منتخب مردم باشد.

سلیمانی با اشاره به توئیت یکی از ضد انقلاب‌ها که گفته بود مردم گیلان آبروی ما را بردند، افزود: مردم گیلان آبروی همه کسانی را که برای مال و جان ملت سربلند ایران اسلامی نقشه بچیند خواهد برد. /فارس

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.