×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
توزیع ۱۴ هزار بسته کمک معیشتی در گیلان

به گزارش گیلان خواست از رشت؛ظهر امروز ۱۴ هزار بسته معیشتی باحضور مسوولان استانی و شهرستانی در محل لشکر ۱۶ قدس گیلان در بین نیازمندان توزیع شد.

نماینده ولی‌فقیه در گیلان در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگاران با قدردانی از همراهی مردم گیلان در هر چه‌بهتر برگزار شدن رزمایش مواسات در گیلان اظهار کرد: با کمک مردم، سپاه پاسداران و بسیج و در هفته کرامت ۱۴ هزار بسته کمک معیشتی در این استان تهیه و در بین نیازمندان گیلانی توزیع شد.

آیت‌الله رسول فلاحتی با درخواست از مردم در خصوص حضور آگاهانه در انتخابات ریاست جمهوری گفت: روز ۲۸ خرداد یکی از روزهای پرشور تاریخ جمهوری اسلامی بوده و مردم ایران قطعاً در این روز با حضور پرشور خود در انتخابات پاسخی محکم به استکبار خواهند داد.

وی با تأکید بر ولایتمداری مردم گیلان در انتخابات ریاست جمهوری افزود: مردم این استان در بیش از ۳۰ انتخابات شرکت کرده و هر بار با حضور پر رنگ خود حماسه‌ای عظیم خلق کردند لذا از بار دیگر از مردمان غیور دیار میرزا کوچک خان جنگلی، شهید املاکی و خوش‌سیرت‌ها درخواست دارم با حضور خود در پای صندوق‌های رأی پاسخی محکم به استکبار دهند.

توزیع ۴۰۶ هزار بسته کمک معیشتی بین آسیب‌دیدگان گیلانی

فرمانده سپاه استان گیلان نیز در این مراسم از توزیع بیش از  ۴۰۰ هزار بسته معیشتی در این استان خبر داد و اظهار کرد: با تلاش‌های صورت گرفته تاکنون حدود ۴۰۶ هزار بسته کمک معیشتی بین آسیب‌دیدگان از کرونا در سطح استان توزیع‌شده است.

سردار محمد عبدالله‌پور با بیان اینکه مردم نقش بسیار مهمی در تهیه بسته‌های داشته‌اند، اظهار کرد: از اولین روز آغاز رزمایش مواسات در این استان مردم نقش بسیار مهمی در تهیه بسته‌های معیشتی داشته و در هفته کرامت چهار هزار بسته معیشتی در گیلان و ۱۰ هزار بسته هم در سراسر استان توزیع می‌شود.


وی با تأکید بر اینکه سپاه پاسداران تا آخرین روزهای شیوع کرونا در کنار مردم است، گفت: سپاه قدس گیلان از اولین روزهای شیوع کرونا در کنار مردم بوده و بر اساس وظیفه ذاتی و وعده داده شد تا خلاصی کامل از این ویروس منحوس به مردم در عرصه‌های مختلف کمک خواهد کرد.

بستری ۲۳۰ بیمار کرونایی در گیلان

رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان نیز در این مراسم با اشاره به شکننده بودن شیوع کرونا در گیلان اظهار کرد: در حال حاضر ۲۳۰ بیمار در بیمارستان‌های بستری هستند و مراجعان سرپایی به مراکز درمانی نیز افزایش‌یافته است.

به گفته ارسلان سالاری در طول این مدت بیش از یک میلیارد تومان در تهیه بسته‌های کمک معیشتی به آسیب‌دیدگان کمک کرده و خیران سلامت نیز بیش از ۵۰ میلیارد تومان به مردم و حوزه‌های درمانی و بهداشتی کمک کردند و امیدواریم این کمک‌ها با توجه به شرایط کرونا استمرار داشته باشد./فارس

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.