×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آیت الله فلاحتی در مجمع سرمربیان خواهر شجره طیبه صالحین گیلان: ایمان به انقلاب اسلامی، ایمان به رهبری الهی و ایمان به مردم ۳ ویژگی مدیر در تراز انقلاب/ حضور آگاهانه مردم در این دوره انتخابات تیر خلاص به دشمن است

به گزارش گیلان خواست از رشت؛ آیت الله رسول فلاحتی امروز در مجمع استادیاران و سرمربیان خواهر شجره طیبه صالحین بسیج سپاه قدس گیلان با تبریک ولادت حضرت معصومه سلام الله علیها و دهه کرامت اظهار کرد: اسلام، بشر را با کرامت انسانی می بیند و در این عرصه زن و مرد هر کدام جایگاه خود را دارند.
وی، مدیریت در نظام اسلامی را دارای سه ویژگی ایمان به انقلاب اسلامی، ایمان به رهبری الهی و ایمان به مردم عنوان کرد و افزود: کسی که در نظام اسلامی بخواهد مدیریت کشور به به عهده بگیرد باید به انقلاب اسلامی باور داشته باشد.
استاد شجره طیبه صالحین با بیان اینکه هدف اساسی انقلاب اسلامی تربیت انسان است، تصریح کرد: خدا، اسلام و پیامبر صلی الله وآله وسلم ریشه انقلاب اسلامی محسوب می شوند و مقصد آن تربیت انسان است.
آیت الله فلاحتی، تبعیت محض را در راستای ایمان به رهبری الهی دانست و بیان کرد: کسی که می خواهد مدیریت در نظام اسلامی را به عهده بگیرد باید به رهبری الهی ایمان داشته باشد و براین اساس ایمان به رهبری الهی از جمله ارکان مدیریت در نظام اسلامی است.
وی، یکی از رمزهای موفقیت انقلاب اسلامی به رهبری امام(ره) را باور مردم عنوان کرد و گفت: امام(ره) به مردم باور داشت و این باور تاثیر خود را گذاشت که “ما می توانیم”.
امام جمعه رشت با اشاره به اینکه اگر مدیری در نظام اسلامی به انقلاب اسلامی، رهبری الهی و مردم ایمان داشته باشد مجاهدانه کار می کند، خاطرنشان کرد: آحاد جامعه از این ویژگی برخوردارند و دشمن این ویژگی ها را هدف رفته است.
آیت الله فلاحتی، حضور آگاهانه مردم در این دوره انتخابات را تیر خلاص به دشمن خواند و یادآور شد: انقلاب اسلامی با رهبری هوشمندانه رهبر معظم انقلاب دشمن را به ذلت کشانده است.
وی با بیان اینکه حضور مردم در انتخابات لبیک به ندای مقام معظم رهبری است، اظهار کرد: حضور مردم در انتخابات پر برکت است.
خداوند انقلاب اسلامی را با انواع فتنه های دشمن به بلوغ کامل رساند
فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در مجمع مذکور ایمان به انقلاب اسلامی را اصل مهم در تمام سطوح مدیریتی عنوان کرد و گفت: خداوند انقلاب اسلامی را با انواع فتنه های دشمن به بلوغ کامل رسانده است.
سردار محمد عبدالله پور با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی در طول ۴۲ سال در عرصه های مختلف به بلوغ رسیده و سنگرهای کلیدی دشمن را در حال فتح شدن است، بیان کرد: دشمن با دست خود انقلاب اسلامی را بیمه کرد.
وی به نقش ویژه بانوان برای مشارکت حداکثری در انتخابات اشاره کرد و یادآور شد: دشمن به دنبال مشارکت حداقلی است و ملت ایران در این نبرد سیاسی مشارکت حداکثری را دارد./روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.