×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
توضیحات ستاد مقابله با کرونا درباره ماجرای واکسیناسیون کارکنان صدا و سیما

به گزارش گیلان خواست از رشت؛دکتر علیرضا رییسی:

* (درباره افراد اولویت دار تزریق واکسنی که با وجود ثبت‌نام در سامانه، هنوز پیامک دریافت نکرده‌اند): قبلا اعلام کردیم که کسانی که با آنها تماس نگرفتند، بیایند و ثبت نام کنند، اما در حال حاضر این روش را در پیش گرفتیم که همه ثبت نام کنند و بعد ما بر اساس ثبت‌نام به آنها نوبت‌دهی می‌کنیم. خوشبختانه از دیروز روند خیلی خوب شده و بالای ۹۰ درصد رشد داشته است. افرادی که ثبت‌نام کرده‌اند، حتما منتظر باشند.

* کسانی که ثبت نام کردند و به آنها پیامک نزدند، تا پایان این هفته صبر کنند که قطعا به آنها پیامک زده می‌شود. زیرا بر اساس نوبت‌دهی است و اگر چنانچه به آنها پیامکی زده نشد، به ویژه اگر بالای ۷۵ سال هستند، می‌توانند روز شنبه به یکی از مراکز تشریف ببرند و واکسن‌شان را دریافت کنند.

* (در پاسخ به سوال دیگر ایسنا، درباره انتقادات مطرح شده در زمینه واکسیناسیون برخی کارکنان صدا و سیما و در عین حال زمان واکسیناسیون سایر خبرنگاران): ما واکسیناسیون خبرنگاران را حدود چهار هفته دیگر شروع می‌کنیم؛ یعنی هفته اول تیرماه خبرنگارانی که مورد تایید بوده و فعال هستند، برایشان واکسن تزریق می‌کنیم. این هم جزو سند ملی است. به طوری که ما از تیر ماه گروه در معرض خطر از جمله خبرنگاران را واکسینه خواهیم کرد.

* در زمینه صدا و سیما، ما یک مصوبه در ستاد ملی مقابله با کرونا داریم مبنی بر اینکه دست‌اندرکاران انتخابات را واکسینه کنیم. این مصوبه ستاد ملی است. تعداد کارکنان صدا و سیما بسیار زیاد است، اما عده‌ای که واقعا درگیر انتخابات هستند، تعدادی هستند که بر اساس مصوبه ستاد ملی قرار شد دست‌اندرکاران انتخابات را بتوانند واکسینه کنند و آنها هم در این راستا واکسینه شده‌اند. اصلا ۳۰۰۰ نفری که گفته می شود، واکسینه نشدند، بلکه در نوبت هستند و مطمئن باشید که به نوبت واکسیناسیون تمام خبرنگاران می رسند. این بحث ها به این دلیل است که اکنون واکسن کم است. همه افراد باید واکسینه شوند و حتما به مرحله ای می رسیم که همه واکسینه شوند و کشور ایمن شوند.

* (درباره اینکه برخی مجریان برنامه های کودک و … واکسن تزریق کرده اند): صدا و سیما خودش هم یک مرکز بهداشت و درمان دارد که آنها لیست دادند و بر اساس آن اتفاق افتاد. گاهی هم می شود مانند برخی تخلفات در یک شهرداری‌ که لباس پاکبان می پوشد و واکسن تزریق می کند؛ که البته اگر چنین کاری انجام شده باشد، کار درستی نبوده است./ایسنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.