×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۶ اردیبهشت , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
گیلان سرد می‌شود

به گزارش گیلان خواست از رشت،محمد دادرس با اشاره به وضعیت آب‌وهوای گیلانی طی روزهای آینده، اظهار کرد: به‌تدریج طی امروز بعدازظهر به سبب نفوذ و تقویت سامانه ناپایدار به منطقه، شرایط برای افزایش ابر، رگبار و رعدوبرق، وزش باد و احتمال تگرگ تا چهارشنبه مهیا می‌شود.

وی از کاهش دمای هوای گیلان در روزهای آینده خبر داد و افزود:  طی امروز تا چهارشنبه به‌طور متوسط دمای هوا سه تا ۶ درجه سلسیوس کاهش پیدا می‌کند.

مدیرکل هواشناسی گیلان با اشاره به وضعیت جوی مناطق مختلف گیلان در پی نفوذ سامانه ناپایدار، گفت:  طی این مدت در بعضی ساعات شرایط برای رگبار و رعدوبرق و وزش باد شدید در بعضی مناطق به‌ویژه ارتفاعات ماسوله، شفت، تالش، رودسر، سیاهکل، دیلمان و رودبار مهیا است.

دادرس با اشاره به مخاطرات پیش‌بینی‌شده هواشناسی برای روزهای آینده گیلان، بیان کرد: آب‌گرفتگی، آسیب به سازه‌ها، جاری شدن روان آب موقت در مسیل‌ها، بالا آمدن ناگهانی آب رودخانه‌ها، رانش و لغزش، برخورد صاعقه ازجمله  مخاطرات این سامانه خواهد بود.

وی با پیش‌بینی هوای غالباً پایدار برای روزهای پایانی هفته، گفت: از پنجشنبه تا پایان هفته، جوی غالباً پایدار در استان پیش‌بینی می‌شود./فارس

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.