×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
آیت الله فلاحتی در خطبه های نماز عید فطر:انتفاضه جدید جوانان فلسطینی آغاز شد/ هشدار می دهم نشست های وین به برجام ۲ و ۳ منجر نشود/ شیوع ویروس کرونا نباید بهانه ای برای بسته شدن مساجد شود

به گزارش گیلان خواست از رشت،آیت الله رسول فلاحتی امروز در خطبه های نماز عید فطر با تبریک و تهنیت حلول ماه شوال و عید سعید فطر و همچنین توصیه همگان به رعایت تقوای الهی و پرهیز از گناهان اظهار کرد: عید فطر در حقیقت تولدی دیگر برای همه مسلمانان است.

وی به روزه داری مسلمانان در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و افزود: مسلمانان با اطاعت از امر خدای متعال به دعا و مناجات پرداختند، درون خود را پالایش کرده و با توسل به خدای متعال خود را برای ۱۱ ماه دیگر آماده کردند.

امام جمعه رشت در ادامه با تسلیت شهادت بیش از ۸۰ دختر افغانی به دست کافران و جنایتکاران آمریکایی، بیان کرد: نیروهای آمریکایی آهسته در حال ترک غرب آسیا هستند و دست به جنایت های فجیع می زنند و در ۴ دهه انقلاب اسلامی به اثبات رسیده هر جا آمریکایی ها حضور پیدا کردند جز جرم و جنایت از آنها ندیدیم.

آیت الله فلاحتی با بیان اینکه دور جدید انتفاضه جوانان فلسطینی آغاز شده است، تصریح کرد: جوانان فلسطینی در دور جدید انتفاضه با موشک های نقطه زن و دوربرد اهداف رژیم صهیونیستی را هدف قرار دادند.

وی به سرگردانی صهیونیست ها در انتفاضه جدید جوانان فلسطینی اشاره کرد و افزود: مقاومت در دنیای اسلام پاسخ داده و افول صهیونیست های غاصب در حال تحقق است.

نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به اینکه مردم فلسطین در انتفاضه جدید انسجام بیشتری پیدا کردند، اظهار کرد: امیدواریم زمینه محو زودتر غده چرکین رژیم صهیونیستی در دنیای اسلام فراهم شود.

آیت الله فلاحتی با ابراز نگرانی از فرسایشی شدن گفتگوهای وین، یادآور شد: نگرانی ما از آن است کسانی که در برجام این همه مسائل را به ما تحمیل کردند دوباره در نشست ها شرکت می کنند بنابراین به همه مسئولان نظارتی کشور هشدار می دهم نشست های وین به برجام ۲ و ۳ منجر نشود ضمن اینکه بیش از هزار تحریم آمریکا باید برداشته شود.

وی با قدردانی از حضور مردم در مساجد با رعایت شیوه نامه های کامل بهداشتی در ماه مبارک رمضان، بیان کرد: شیوع ویروس کرونا نباید بهانه ای برای بسته شدن مساجد شود.

امام جمعه رشت با بیان اینکه بندگان در مساجد باید خدا را بخوانند و زنان و مردان عبادت کنند، تصریح کرد: نگرانیم بسته شدن مساجد زمینه برای نزول بلای آسمانی شود و این هشدار است./
روابط عمومی دفتر نماینده ولی فقیه در گیلان

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.