×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : پنج شنبه, ۹ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
بازدید معاون درمان وزیر بهداشت از مرکز پژوهشی رازی رشت

به گزارش گیلان خواست از رشت،دکتر قاسم جان بابایی معاون درمان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی صبح امروز با حضور در مرکز آموزشی، درمانی و پژوهشی رازی رشت از سانتر اصلی کووید۱۹ مرکز گیلان بازدید کرد.

معاون درمان وزیر بهداشت در این بازدید سرزده با تقدیر از زحمات کادر درمان بر لزوم استقرار تیم کارشناس بیهوشی، پرستار ICU و کارشناس تجهیزات پزشکی بر بالین بیماران کرونایی تاکید کرد.

وی از سطح خدمات ارائه شده در مرکز دانشگاهی رازی رشت اعلام رضایتمندی کرد و از مسؤولان بیمارستان خواست همچنان بر تفکیک ورود بیماران کرونا و غیر کرونا‌ اهتمام و توجه ویژه داشته باشند تا بیماران از شر این ویروس منحوس خلاص شوند و بتوانند به آغوش خانواده خود برگردند.

جان‌بابایی همچنین بر لزوم افزایش تخت‌های درمانی در سانتر مرکزی کووید۱۹ در این مرکز و همچنین ارائه خدمات درمانی در کلینیک‌های منختب درمانی را مورد تاکید قرار داد.

معاون درمان وزیر بهداشت بر لزوم افزایش مراقبت‌های بالینی ۲۴ ساعته در بخش‌های کرونا و حضور چرخشی کادر درمان به صورت شبانه‌روزی و مداوم بین بخش‌ها اشاره کرد تا کادر درمان موجب خستگی و بیماری نشوند و در زمان کار خود بتوانند برای نجات جان بیماران فعالیت کنند./فارس

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.