×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
گیلانی ها جشن ۲۲ بهمن ۹۹ را باشکوه تر از گذشته برگزار کردند

به گزارش گیلان خواست؛ مردم گیلان چون سایر هموطنان خود جشن چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی را امسال به شیوه ای خاص با کاروانی  از خودروهای خانوادگی و رژه موتوری با رعایت توصیه‌ ها و همه محدودیت‌ها بهداشتی ناشی از شیوع کرونا برگزار کردند.

جشن سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در رشت مرکز استان گیلان با برگزاری این مراسم ویژه در فرودگاه سردار جنگل آغاز و کاروان خودرویی خانوادگی و موتوری با بیش از هزار دستگاه خودرو و ۴۰۰ موتور مسیرفرودگاه رشت، بلوار ولیعصر، میدان ولیعصر، بلوار شهید انصاری، گلباغ نماز، تقاطع غیرهمسطح باستانی شعار، میدان جهاد، تقاطع شهدای گمنام، میدان انتظام، میدان گاز تا مصلی را طی کردند.

خودروها و موتور سیکلت ها با پرچم سه رنگ ایران اسلامی و تصاویری از بنیانگذار کبیر انقلاب و رهبر معظم انقلاب و سردار شهید سلیمانی زینت یافته بود و جلوه این رژه و حضور را دو چندان کرده بود.

مردم شعارنوشت‌های “مرگ بر آمریکا” و “مرگ‌بر اسرائیل” و تصاویری از شهدای خود و نیز سردار سلیمانی بر دست داشتند.

گیلانی ها در قالب کاروان خانوادگی خودرویی و موتوری امروز همزمان با سراسر کشور آمدند تا بگویند در پای عهدشان در پاسداری و حراست از انقلاب اسلامی راسخ ایستاده اند و به آرمان های انقلاب و امامشان وفادارند و ادامه دهنده راه شهیدان و تابع ولایت وفقیه هستند.

گیلانیها پس از ۴۲ سال همپای  سایر مردم در سراسر کشور عاشقانه در جشن انقلاب اسلامی حضور یافتند و شکوه، عظمت و پایداری انقلاب اسلامی را به نمایش گذاشتد و با حضور محکم و متفاوت خود مشت محکمی بر دهان یاوه گویان زدند.

امروز شاهد حضور شیرین و همیشگی مردم این خطه سبز در جشن انقلاب بودیم تا بگویند پای آرمان ها و ارزش های انقلاب اسلامی هستند.

در مراسم جشن پیروزی انقلاب در رشت آیت الله حسینی بوشهری رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم سخنرانی کرد.

دو هزار و ۵۰۰ برنامه در دهه فجر چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در استان گیلان با رعایت کامل شیوه نامه های بهداشتی و در سه بخش تبلیغ، تبیینی و میدانی برگزار شد./ایرنا

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.