×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
مدیریت انزلی نیازمند استفاده از نیروی نسل جوان است/ تشکیل ۱۶ کارگروه تخصصی برای بهبود اوضاع بندر انزلی
معصومه پاداش ستوده

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی گیلان خواست از بندرانزلی، احمد دنیامالی در جمع اعضای هیات رئیسه کارگروه های اتاق فکر مردمی این شهرستان از تشکیل ۱۶ کارگروه تخصصی در حوزه های مختلف، آموزش و پرورش، اقتصاد و دارایی، انرژی و زیرساخت، بازرگانی و حمل و نقل، بهداشت و درمان، جامعه و رفاه اجتماعی، حقوق و قانون، رسانه و فضای مجازی، صنایع و معادن، عمران معماری و شهرسازی، فرهنگ و هنر، فناوری اطلاعات و ارتباطات، کشاورزی و شیلات، گردشگری و جهانگردی، منابع طبیعی و محیط زیست، ورزش و تربیت بدنی خبر داد.

وی با اشاره به محدودیت های پیش آمده زمانی  بر اثر بیماری کرونا، بر هر چه سریعتر پیش رفتن اهداف کارگروه ها تاکید کرد.

نماینده مردم بندر انزلی در مجلس، اظهار کرد: بنده معتقدم که باید شهر را با برنامه و مشارکت مردم بویژه نسل جوان اداره کرد.

*آمده ایم کار انجام دهیم نه اینکه شو بازی کنیم

وی با ابراز امیدواری از برایند این کارگروه ها در شورای تلفیق، ادامه داد: انشالله فرایند این حرکت یک برنامه جامع برای انزلی ۱۴۲۰، باشد.

دنیا مالی با تاکید بر اینکه کارگروه ها با نگاه ویژه به اسناد بالا دستی و برنامه های کلان در کشور حرکت کنند، ادامه د اد: باید در گام اول یک چشم انداز خوبی را برای انزلی در نظر بگیریم.

 این نماینده در ادامه این جلسه با اشاره به لزوم همکاری ادارات شهرستان با کارگروه های مذکور، اظهار کرد: قرار است برای شهر کار انجام شود و ما آمده ایم تا سازندگی ایجاد کنیم نه اینکه شو بازی کنیم و این امر تنها با استمرار و خستگی ناپذیری و همراهی مردم محقق می شود.

بر اساس این گزارش؛ در این جلسه روسای ده کارگروه، مشکلات خود را مطرح و برنامه هایشان را تشریح کردند.

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.