×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۱۰ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
تحقق ضریب امنیتی بالای کشور در سایه تلاش پلیس اخلاق مدار

به گزارش گیلان خواست؛ به مناسبت هفته نیروی انتظامی، مهندس علی فتح اللهی فرماندار شهرستان رشت با حضور در مقر فرماندهی انتظامی این شهرستان از فرماندهان انتظامی شهرستان رشتف تجلیل کرد.

فرماندار رشت در آئین تجلیل از فرماندهان انتظامی شهرستان رشت با بیان ایکه در هر کشوری امنیت و آرامش مهمترین اولویت آن کشور محسوب می شود، گفت: در همین راستا کشورها برای حفظ امنیت و آرامش خود، هزینه های کلانی را انجام می دهند.

مهندس فتح اللهی با تاکید بر اینکه تفاوت ما با سایر کشور ها این است که حکومت ما بر مبنای ایدئولوژی اسلامی بنا شده است که در راس آن ولی فقیه عادل و جامع الشرایط قرار دارد، افزود: بر مبنای همین ایدئولوژی،  تامین و حفظ امنیت باید توام با اخلاق مداری باشد.

رئیس شورا ی تامین شهرستان رشت با بیان اینکه ضریب امنیتی کشور ما در قیاس با سایر کشورها بر اساس بسیاری از شاخص های امنیتی در وضعیت بالاتری قرار دارد، خاطرنشان کرد: برای رسیدن به این آرامش زحمات و مجاهدت های زیادی از سوی جان برکفان نیروی انتظامی انجام می شود که باید قدردان تلاش های این عزیزان باشیم.

وی ادامه داد: بر همین اساس مردم ما با دیدن لباس سبز نیروی انتظامی، احساس امنیت و آرامش می کنند و حضور پلیس به آنان اطمینان خاطر می دهد.

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.