×

منوی بالا

منوی اصلی

دسترسی سریع

اخبار سایت

سرخط خبرها

امروز : جمعه, ۳۱ فروردین , ۱۴۰۳  .::.  اخبار منتشر شده : 0 خبر
زیباسازی منظر و سیمای شهری در اجرای طرح اقدام ملی مسکن مورد توجه باشد
معصومه پاداش ستوده

به گزارش گیلان خواست؛ دکتر ارسلان زارع ظهر امروز (پنجشنبه) پس از برگزاری مراسم افتتاح و کلنگ زنی طرح اقدام ملی مسکن که بصورت همزمان در سراسر کشور و با حضور رییس جمهوری از طریق ارتباط تصویری انجام شد؛ اظهار داشت: طرح اقدام ملی مسکن یکی از برنامه های خوب دولت تدبیر و امید است که در گیلان امروز اولین واگذاری اسناد زمین های مورد نیاز اجرای پروژه به آن دسته از متقاضیانی که تمایل به ساخت و ساز مستقیم دارند، صورت گرفت.

وی ادامه داد: از روزهای ابتدایی تبیین طرح اقدام ملی مسکن ، در استان نیز برنامه ریزی های خوبی برای اجرا انجام شده است.

استاندار گیلان به تلاش های صورت گرفته ازسوی دستگاه های اجرایی متولی اشاره و اضافه کرد: در اجرای تعهدات اجرای این طرح ، توجه به زمان بندی های تعیین شده اهمیت دارد.

دکتر زارع تاکید کرد که با استمرار تلاش ها، از استان های پیشتاز کشور در اتمام طرح اقدام ملی مسکن و تحویل ۱۳ هزار واحد مسکونی به متقاضیان باشیم.

 استاندار گیلان با تاکید بر لزوم همکاری همه دستگاه های اجرایی جهت تسریع در اجرای پروژه مذکور گفت: به شهرداران سراسر استان تاکید می‌کنم در صدور مجوز و پروانه ساخت و پایان کار و نیز صدور مجوزهای اجرای پروژه های زیرساخت ، همکاری لازم را داشته باشند.

 دکتر زارع بر لزوم انطباق طراحی ساختمان های طرح اقدام ملی مسکن متناسب با اقلیم و معماری بومی استان تاکید کرد و افزود: در اجرای این طرح باید زیباسازی منظر و سیمای شهری مورد توجه قرار گیرد.

نماینده عالی دولت در استان از تلاشگرانی که در اعتلا و توسعه استان نقش آفرینی می کنند، تقدیر و اظهار امیدواری کرد که با تلاش و هم افزایی بخش های دولتی و خصوصی شاهد اجرای بخش اعظمی از اجرای پروژه اقدام ملی مسکن گیلان در سالجاری و سال آینده باشیم.

  • دیدگاه های ارسالی شما، پس از بررسی در "گیلان خواست" منتشر می شود.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.